Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

64

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Formerly known as SouthWestern, Capita Customer Solutions was acquired by Capita in 2014. Capita is the largest business process outsourcer in the UK, listed on the FTSE 100 Index. Our goal is simple: to help our wide range of public and private sector clients improve service to their customers. We deliver multilingual business services that range from managing complex processes to more specialised support. That provides our employees with the opportunity to work for various clients and develop expertise in many disciplines. Join us now! Send your CV: rekrutacja@capitacustomersolutions.ie

Oferta pracodawcy

Administration Intern

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Administracja/ Prawo
  • Miejscowość:

    Łódź
  • Data rozpoczęcia:

    01.05.2017
  • Data zakończenia

    31.07.2017
  • Oferta wygasa:

    30.04.2017
  • Płatny:

    Bezpłatny

Oferujemy:

We offer:

- 3 month long unpaid internship (May-July)

- 25-30 hours per week

Zakres zadań:

Administration Intern will be responsible for supporting Administration department in:

- Welcoming and taking care of visitors and candidates in a professional and friendly manner

- Cooperating with landlord and building suppliers (informing about all expected visitors/deliveries, reporting technical problems)

- Coordinating incoming and outcoming calls & emails

- Coordinating incoming and outcoming post correspondence (preparing, receiving, registering, visiting Post Office, ordering courier etc.)

- Taking care of Access Cards and new employees (updating database, making photos of new Hires, distributing Swipe Cards to new Hires etc.)

- Cooperation with HR (organising meeting rooms for interviews, taking care of candidates and new Hires, copying and scanning documents)

- Organizing business travels for employees and Clients coming to Poland (searching and booking flights and hotels, organizing taxi collections etc.)

- Taking care of Client’s visits (offering assistance with hotel, organising taxi transfers, booking and preparing rooms, ordering business lunches, set up lunches/tea/coffee for meetings, being open for assistance in case of any extra requests during their visits)

- Facility (taking care of office supplies and offering assistance with matters related to preserving good conditions of the office space)

- Providing help and assistance to all employees and guests when required

Wymagania

Języki:

Angielski:

Średniozaawansowany,

Umiejętności:

Jezyk angielski,

Kierunki studiów:

Uniwersytet Łódzki - Administracja,

Uniwersytet Łódzki - Zarządzanie,

Praktyki

Jak aplikować?
Zaloguj się aby aplikować.