Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

64

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Formerly known as SouthWestern, Capita Customer Solutions was acquired by Capita in 2014. Capita is the largest business process outsourcer in the UK, listed on the FTSE 100 Index. Our goal is simple: to help our wide range of public and private sector clients improve service to their customers. We deliver multilingual business services that range from managing complex processes to more specialised support. That provides our employees with the opportunity to work for various clients and develop expertise in many disciplines. Join us now! Send your CV: rekrutacja@capitacustomersolutions.ie

Oferta pracodawcy

HR Internship (Recruitment)

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Zasoby ludzkie
  • Miejscowość:

    Lodz
  • Data rozpoczęcia:

    03.07.2017
  • Data zakończenia

    30.09.2017
  • Oferta wygasa:

    02.07.2017
  • Płatny:

    Tak

Oferujemy:

What we can offer you: •2months paid internship •Ability to work in international and multilingual environment •Work place in the city centre •Great atmosphere •30-minute lunch breaks included in the working hours •After work activities (football team, volleyball team, charity events etc.)

Zakres zadań:

As Recruitment Intern you will be responsible for: •Overseeing the cycle of recruitment including sourcing and screening of candidates •Sourcing candidates and maintaining an active candidate pipeline •Accurately documenting and maintaining all candidate information in the company database •Pre-screening candidates and conducting interviews to find the best potential employees •Managing all logistics aspects for interviews and assessment •Support the Recruitment team in producing reports for the business •Effectively communicating with Hiring Managers about recruitment progressions •Organizing and attending job fairs; networking events as required You are a perfect candidate if you: •Have strong interpersonal and communication skills •Have very good written and spoken English •Are able to work minimum 25 hours per week •Are able to remain flexible, keep a positive attitude and open mind •Have attention to detail •Have good organizational skills •Are very good in Excel, Word, Outlook •Are looking for the experience in multinational environment

Wymagania

Języki:

Angielski:

Średniozaawansowany,

Umiejętności:

Angielski,

Kierunki studiów:

Uniwersytet Łódzki - Zarządzanie,

Uniwersytet Łódzki - Stosunki międzynarodowe,

Uniwersytet Łódzki - Socjologia,

Uniwersytet Łódzki - Psychologia,

Uniwersytet Łódzki - Prawo zatrudnienia – kadry i płace,

Uniwersytet Łódzki - Praca socjalna,

Uniwersytet Łódzki - Politologia,

Uniwersytet Łódzki - Filologia angielska ,

Uniwersytet Łódzki - Filologia,

Uniwersytet Łódzki - Europeistyka,

Praktyki

Jak aplikować?
Zaloguj się aby aplikować.