Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

56

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Spółka Międzynarodowe Targi Łódzkie istnieje od roku 1989 i jest największym w centralnej Polsce organizatorem imprez wystawienniczych. Zakres działalności MTŁ to organizacja branżowych targów, wystaw, konferencji o krajowym i międzynarodowym zasięgu, a także budowanie biznesowego i nowoczesnego wizerunku Łodzi i Regionu. Międzynarodowe Targi Łódzkie realizują corocznie kilkanaście własnych tematów targowych. Wiele z nich to projekty branżowe o ugruntowanej pozycji na międzynarodowym i krajowym rynku wystawienniczym. Warto tutaj wymienić: Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video - Film Video Foto, Targi Naturalnej Żywności NATURA FOOD, Targi Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET FAIR. Systematycznie rozszerzany jest zakres tematyczny targów. Podejmowane są inicjatywy prezentacji nowych obszarów aktywności gospodarczej. Poszczególne imprezy zyskują oprawę merytoryczną w postaci sympozjów, seminariów i konferencji. Zapraszamy do współpracy!

Oferta pracodawcy

PRAKTYKI W ZESPOLE ORGANIZACJI TARGÓW

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Marketing / PR
  • Miejscowość:

    Łódź
  • Data rozpoczęcia:

    21.01.2016
  • Data zakończenia

    01.07.2016
  • Oferta wygasa:

    31.03.2016
  • Płatny:

    Bezpłatny

Oferujemy:

• Praktyka w pełnym lub ograniczonym zakresie godzin;

• Możliwość poznania pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

• Szansę zdobywania praktycznych i cennych umiejętności, które przydają się nie tylko w branży targowej;

• Dla najlepszych oferujemy możliwość zatrudnienia w MTŁ na stałe.

Zakres zadań:

• Asystowanie w procesie pozyskiwania klientów i projektów z zakresu marketingu, • Prowadzenie rozpoznania rynku rozmaitych branż • Tworzenie bazy potencjalnych kontaktów i jej aktualizacja • Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami • Przygotowywanie prezentacji • Wspomaganie zespołu w pracach koncepcyjnych oraz w strategiach marketingowych i promocyjnych

Wymagania

Umiejętności:

obsługa komputera,

kreatywność,

obsługa komputera,

kreatywność,

Kierunki studiów:

Inne - Zarządzanie,

Praktyki

Jak aplikować?
Zaloguj się aby aplikować.