Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

13

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Grupa iTur.pl Sp. z o.o. jest operatorem portali internetowych, z których korzystają miliony użytkowników. Naszą misją jest tworzenienajlepszych narzędzi on-line do planowania wypoczynku.

Nasz flagowy projekt Noclegowo® to internetowa baza obiektów noclegowych. Jesteśmy również wydawcą najpopularniejszego serwisu o tematyce sylwestrowej Sylwestrowo.pl. Oprócz tego hobbystycznie rozwijamy aplikację Mój Rower.

Nasz zespół to kreatywne umysły, zorientowane na rozwiązywanie problemów. Obok innych talentów, jesteśmy wyspecjalizowani w działaniach marketingowych, programowaniu, budowaniu dobrych relacji z klientami i... w przetwarzaniu kofeiny ;)

Nie jesteśmy korporacją z wieloma szczeblami awansu, a zdecydowanie bliżej nam do organizacji turkusowej. Stawiamy na samoorganizację, współpracę i łączenie pasji z pracą. Dołączając do nas masz szansę współtworzyć ciekawe i użyteczne narzędzia internetowe.

Więcej o nas: http://grupa.itur.pl

Oferta pracodawcy

Content Marketing Specialist

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Marketing / PR
  • Miejscowość:

    Łódź
  • Data rozpoczęcia:

    01.08.2020
  • Data zakończenia

    30.09.2020
  • Oferta wygasa:

    31.07.2020
  • Płatny:

    Tak

Oferujemy:

U nas możesz liczyć na:
 
– zdobycie doświadczenia w zakresie Content Marketingu;
 
– szkolenie z zakresu SEO-copywritingu, tworzenia reklam PPC oraz analityki internetowej;
 
– dostęp do narzędzi analitycznych: Business Facebook, Google Analytics, Google Search Console;
 
– obsługę narzędzi reklamowych: Google Ads, Facebook Ads;
 
– pracę nad ciekawymi projektami internetowymi, z których korzysta 10 milionów użytkowników rocznie;
 
– pracę zdalną;
 
– samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań;
 
– dostęp do firmowej biblioteczki literatury marketingowej.

Zakres zadań:

Jakie są zadania na tym stanowisku?

– tworzenie treści o tematyce podróżniczej (m.in. przewodniki turystyczne);

– tworzenie materiałów graficznych z przeznaczeniem na stronę www i social media;

– współtworzenie i dystrybucję informacji prasowych;

– przygotowanie mailingów do użytkowników;

– obsługa social media;

– tworzenie reklam tekstowych i graficznych z przeznaczeniem do Google Ads i Facebook Ads,

– wdrażanie nowych pomysłów na potrzeby realizacji strategii marketingowej,

– analityka efektywności prowadzonych działań.

 

Wymagania

Języki:

  • Angielski : Podstawowy

Umiejętności:

  • lekkie pióro
  • samodzielność
  • kreatywność
  • mile widziany zmysł graficzny lub analityczny

Kierunki studiów:

  • Uniwersytet Łódzki : Marketing

Dokumenty potrzebne do aplikacji:

  • CV

Staże

Zaloguj się aby aplikować.