Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

90

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Philips to globalna firma skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii medycznych i zdrowego stylu życia. Jesteśmy dumni, że każdego dnia możemy wspierać pacjentów w profilaktyce, szybszej i trafniejszej diagnozie, mniej inwazyjnym leczeniu, a także w poprawie jakości życia.

W Philips Polska tworzymy perspektywy rozwoju osobistego oraz zawodowego poprzez możliwość uczestniczenia w ambitnych projektach, poznania ciekawych ludzi i zarażenia się ich pasją do podnoszenia jakości ludzkiego życia.

Nowo otwarte Globalne Centrum Kompetencyjne w Łodzi jest jednym z trzech tego typu oddziałów Philips na świecie. Dwie pozostałe placówki znajdują się w USA oraz Indiach, tworząc sieć centrów kompetencyjnych obejmujących swoją działalnością ponad 100 krajów. Zapewniają one istotne wsparcie procesów finansowych, zarządzania procesem zakupowym i zaopatrzeniowym sprzętu medycznego oraz rozwiązań usprawniających funkcjonowanie podmiotów sektora ochrony zdrowia.

W łódzkim centrum będą obsługiwane zamówienia sprzętu medycznego z krajów w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Jednym z kluczowych zadań Globalnego Centrum Kompetencyjnego w Łodzi będzie całościowa koordynacja procesu od momentu zamówienia urządzenia, aż do jego instalacji w miejscu docelowym i upewnienia się, że sprzęt jest przygotowany, by dobrze służyć pacjentom.

Znajdą tu zatrudnienie specjaliści z zakresu logistyki, księgowości, obsługi zamówień, procesów zakupowych, ale też kierownicy zespołów i project managerowie.

Oferta pracodawcy

Customer Care Team Support Internship

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Zakupy
  • Miejscowość:

    Łódź
  • Data rozpoczęcia:

    12.03.2018
  • Data zakończenia

    11.09.2018
  • Oferta wygasa:

    09.03.2018
  • Płatny:

    Tak

Oferujemy:

·         9-month paid internship

·         building your career in an international company which brings innovations that matter

·         intensive learning on the job through real experience that will allow you to accelerate your growth

·         fast-paced oriented work in truly global environment

Zakres zadań:

·         1st line support for end users of financial processes and internal tools

·         Involving 2nd & 3rd line support if required

·         Raising tickets to IT in the SNOW tool

·         Investigating root causes of issues, proposing (and implementing) solutions

·         Reporting and following up assigned issues

Wymagania

Języki:

  • Angielski : Zaawansowany

Umiejętności:

  • Graduate or student of last 2 years of Master degree studies
  • Fluent English is a must (both orally and in writing)
  • Very good communication skills
  • Customer orientation
  • Able to work independently in virtual environment
  • Self-driven and pro-active
  • Computer literacy essential and experience in MS office applications (MS Excel at advance level); knowledge of MS Access,

Kierunki studiów:

  • Brak preferencji

Praktyki