Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

254

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

TELMON to profesjonalne contact center, świadczące usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Firma powstała w styczniu 2011 roku w Łodzi i od początku intensywnie inwestowała w kadrę i odpowiednie zaplecze technologiczne. Dziś w Telmon zatrudnionych jest 500 konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu.

Telmon specjalizuje się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.

Dołączając do zespołu Telmon, zyskujesz stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem, indywidualne podejście do Twoich potrzeb, nowoczesne stanowisko pracy i gwarancję działania w przyjaznej atmosferze.

Konsultanci Telmon są pod stałą opieką trenerów, regularnie uczestniczą w szkoleniach, które pozwalają im się nieustannie rozwijać.

Nasz zespół składa się z młodych, pełnych pasji i pomysłów ludzi - DOŁĄCZ DO NICH!

Oferta pracodawcy

KONSULTANT DS. INFORMOWANIA O OFERCIE BANKU (BEZ SPRZEDAŻY!)

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Obsługa klienta
  • Miejscowość:

    Łódź
  • Data rozpoczęcia:

    22.11.2015
  • Data zakończenia

    23.07.2016
  • Oferta wygasa:

    10.12.2015
  • Płatny:

    Tak

Oferujemy:

W chwili obecnej budujemy zespół w związku z nową kampanią Alior Banku.

Do obowiązków Konsultanta należą:

- organizacja pracy własnej,
- kontakt telefoniczny z Klientami Alior Banku,
- badanie zainteresowania Klienta ofertą Alior Banku,
- umawianie Klientów na telefoniczną rozmowę z Doradcą Alior Banku.

Wymagania, które należy spełnić:

- wysoki poziom motywacji do pracy,
- komunikatywność,
- odpowiednie podejście do klienta,
- umiejętność współpracy w zespole
- podstawowa znajomość obsługi komputera,
- dobra dykcja.

Mile widziane (nieobowiązkowe):

- doświadczenie w obsłudze klienta.

My zaoferujemy Ci:

- szkolenia, za które otrzymasz wynagrodzenie,
- wynagrodzenie podstawowe wysokości 12 zł/h brutto,
- premie uzależnione od ilości wypracowanych godzin (nie od ilości umówionych rozmów),
- zatrudnienie na podstawie Umowy Zlecenia,
- elastyczny grafik dostosowany do potrzeb Pracownika,
- długa przerwa (przerwę można wykorzystać według własnych potrzeb),
- realne możliwości awansu w strukturach firmy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w j.polskim. 

Staże

Jak aplikować?
Zaloguj się aby aplikować.