Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

26

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Specjalizujemy się w budowaniu rozwiązań IT, których celem jest wsparcie działań naszych klientów w segmencie handlu tradycyjnego FMCG.

Oferta pracodawcy

Płatny staż w zespole Contact Center

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Obsługa klienta
  • Miejscowość:

    Łódź
  • Data rozpoczęcia:

    01.02.2017
  • Data zakończenia

    30.04.2017
  • Oferta wygasa:

    31.01.2017
  • Płatny:

    Bezpłatny

Oferujemy:

• pracę w młodym zespole i przyjaznej atmosferze,

• możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy realizacji projektów marketingowo - informatycznych w największych spółkach w Polsce,

• elastyczny czas pracy,

• niezbędne narzędzia pracy,

• przyjazną atmosferę,

• referencje.

Zakres zadań:

• kontakt telefoniczny z partnerami biznesowymi firmy,

• przygotowywanie raportów i analiz,

• wsparcie w rozwoju projektów i telefoniczne rozwiązywanie problemów użytkowników.

Wymagania

Umiejętności:

  • wytrwałość, entuzjazm i optymizm
  • status studenta
  • wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych
  • samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy
  • zdolności szybkiego przyswajania wiedzy
  • dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office – Excel, Word
  • chęć do pracy w zespole

Staże

Zaloguj się aby aplikować.