Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

24

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Corning Optical Communications Polska to ponad 3000 osób tworzących przyszłość komunikacji. W naszych zakładach w Strykowie projektujemy i produkujemy kable światłowodowe, z których codziennie korzysta cały świat, logując się na media społecznościowe, oglądając filmy HD, czy robiąc zakupy w sieci. Jesteśmy częścią Corning Incorporated z siedzibą w Nowym Jorku, działającego od 1851 roku i posiadającego ponad 100 fabryk i biur na całym świecie. 
 
Czy wiesz że:

  • opracowaliśmy pierwszy światłowód do przesyłania impulsów świetlnych na duże odległości  – podstawę­ dzisiejszej telekomunikacji;
  • można powiedzieć, że w  1990 byliśmy w kosmosie razem z Teleskopem Hubble’a  - dostarczyliśmy półfabrykat ze szkła do konstrukcji tego legendarnego modelu;
  • szkło Gorilla® Glass, używane już w ponad miliardzie urządzeń takich jak smartfony, smartwatche, smart TV, to również nasza zasługa;
  • polski dział Badań i Rozwoju zarejestrował już 50 międzynarodowych patentów.

Oferta pracodawcy

Staż w Dziale Obsługi Klienta

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Produkcja
  • Miejscowość:

    Stryków
  • Data rozpoczęcia:

    11.01.2018
  • Data zakończenia

    31.12.2018
  • Oferta wygasa:

    15.12.2017
  • Płatny:

    Tak

Oferujemy:

• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat na okres 12 miesięcy
• Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport oraz do posiłków
• Bardzo dobrą atmosferę w pracy
• Możliwości osobistego rozwoju

Zakres zadań:

• zapewnienie zgodności i zdolności reagowania na wymagania klientów poprzez:
- wprowadzanie zamówień w systemie SAP oraz order management
- kontakt z klientem
- zarządzanie poprawnym obiegiem dokumentacji
- koordynowanie wewnętrzne procesów reklamacyjnych klienta
- ustanowienie i utrzymanie prawidłowego przepływu komunikacji wewnętrznej pomiędzy wszystkimi działami zaangażowanymi w procesowanie zamówień (planowanie, sprzedaż, logistyka, jakość, marketing)

Wymagania

Języki:

  • Angielski : Średniozaawansowany

Umiejętności:

  • • Komunikatywność
  • • samodzielność
  • • Spostrzegawczość, dbałość o szczegóły
  • • Umiejętność pracy w zespole
  • • Umiejętność pracy z arkuszami kalkulacyjnymi w Excelu z dużą ilością danych

Staże

Zaloguj się aby aplikować.