Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki.

Czytaj całość
Akceptuję

Wyszukiwarka ofert

Kierunek studiów

Dział firmy

Typ oferty

Płatna

Liczba wszystkich dostępnych ofert:

38

Zweryfikuj wprowadzone dane w ofercie. Jeśli są niepoprawne edytuj zgłoszenie. Jeśli wszystko jest ok kliknij zatwierdź

Stawiamy na kreatywne rozwiązania i ciągle szukamy nowych inspiracji w otaczającym nas świecie. Przykładem tego jest wdrożenie projektu nowego mBanku – unikalnej koncepcji bankowości elektronicznej, która opiera się na zastosowaniu najnowszych technologii. W ramach nowej odsłony banku oferujemy naszym klientom m.in. możliwość kontaktu online z ekspertami, nową aplikację mobilną oraz mOkazje, pozwalające uzyskać spersonalizowane zniżki na wybrane produkty i usługi. Nowy serwis transakcyjny umożliwia integrację z mediami społecznościowymi oraz wprowadza elementy grywalizacji, które uatrakcyjniają wykonywanie codziennych operacji bankowych.

Jesteśmy organizacją, która docenia potencjał pracowników. Chcąc ich rozwijać, proponujemy im wiele ciekawych inicjatyw i projektów oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych. Chętnie zapraszamy również do współpracy studentów i absolwentów, oferując im uczestnictwo w Programie Rozwoju Młodych Talentów. Składa się on z praktyk i rotacyjnego stażu. Program praktyk to doskonała okazja na zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych w wybranym departamencie, natomiast staż to możliwość bezpośredniego poznania wielu obszarów Banku dzięki zaangażowaniu w zadania i projekty prowadzone w różnych jednostkach organizacyjnych. Osoby biorące udział w Programie Rozwoju Młodych Talentów mogą liczyć na wsparcie opiekuna, który podzieli się swoją wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi.

Zgodnie z hasłem „Wyróżniają nas ludzie”, najważniejszym kapitałem Banku są pracownicy: profesjonalni, zaangażowani, myślący klientem, patrzący w przyszłość oraz poszukujący najlepszych rozwiązań.

www.mbank.pl
www.bankowetalenty.pl

Oferta pracodawcy

Staż w obszarze customer experience

Zobacz wszystkie
  • Dział firmy:

    Księgowość / Finanse
  • Miejscowość:

    Łódź
  • Data rozpoczęcia:

    15.02.2019
  • Data zakończenia

    14.02.2020
  • Oferta wygasa:

    09.02.2019
  • Płatny:

    Tak

Oferujemy:


Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 40 godzin w tygodniu z wynagrodzeniem 3000 zł brutto miesięcznie,
  • dodatkowe dwa dni urlopu szkolnego przy okazji sesji.

Podczas stażu zdobędziesz wiedzę i umiejętności:

  • tworzenia ćwiczeń i narzędzi szkoleniowych,
  • wzrost empatii,
  • analizy komunikacji, w tym przekazu niewerbalnego w kontakcie zdalnym,
  • wiedzę na temat przebiegu procesu obsługi,
  • tworzenie narracyjnych prezentacji w Power Pointcie,
  • nt. czynników budowy dobrego Value Proposition,
  • segmentacji dotyczącej klienta zamożnego,
  • analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków,
  • prowadzenia projektów,
  • zarządzania strumieniem sprzedażowym, współpracę z kanałami sprzedaży, ryzykiem i IT poprzez poznanie niuansów legislacyjnych związanych z produktem,
  • badania rynku,
  • analizy ad-hoc specyficznych zmiennych hipotecznych,
  • jak wygląda proces powstawania komunikacji end to end w kanałach elektronicznych,
  • podstawową wiedzę na temat produktów bankowych i ich specyfiki,
  • jak budować testy A/B,
  • różnice pomiędzy kanałami digital,
  • doboru kanałów w zależności od celu komunikacji.

Zakres zadań:

Jeśli jesteś osobą ciekawą świata i ludzi, masz zmysł analityczny to czekamy na Ciebie. Oczekujemy:

  • znajomości excela (zaawansowany) i power point (podstawowy), mile widziany SQL,
  • umiejętności analitycznych,
  • dużej motywacji do działania i zdobywania wiedzy,
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • wrażliwości na interpunkcję,
  • odwagi do zadawania pytań,
  • kreatywności,
  • sumienności,
  • terminowości.


Na staż zawitasz w Przystanku mBank w Łodzi w obszarach sprzedaży i obsługi w kanałach zdalnych, klienta zamożnego i produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych, produktów kredytowych oraz kanałów elektronicznych.
Czekają na ciebie rozmaite przygody w ciągu 12 mcy:

  • praca z narzędziami analitycznymi wspierającymi pracę zespołu w Contact Center,
  • przygotowywanie materiałów treningowych,
  • analiza i na tej podstawie wprowadzanie procesów onboardingowych i antychurnowych oraz value propositon dla klienta,
  • optymalizacja komunikacji "klient – doradca" na podstawie analizy opinii klientów i doradców,
  • komunikacja bezpośrednia i pośrednia z klientami, uspójnienie tego co się dzieje w kanałach digital - mbank.pl, aplikacja, serwis transakcyjny,
  • praca w scrum

Wymagania

Umiejętności:

  • excel
  • umiejętności analityczne
  • sumienność
  • terminowość
  • ciekawość

Staże