SIGN IN
Back to offers
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Offer expiration date: 2024-03-19

Mikomax Smart Office to polska firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul.
Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i
koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.  

Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku
systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family. 

Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.  

We Offer:

 

 

Task range:

Opis stanowiska:

  • praca stacjonarna polegająca na obsłudze obecnych klientów zagranicznych firmy,
  • w tym analiza i wycena zapytań ofertowych klientów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżąca współpraca z klientami (ukierunkowanie na obsługę klientów z rynków niemieckojęzycznych),
  • bieżący kontakt z innymi działami firmy celem realizacji powierzonych zadań,
  • ścisła współpraca z Export Managerami odpowiedzialnymi za poszczególne rynki sprzedaży,
  • praca w systemie klasy ERP.

 

Skills:

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (w mowie i piśmie),
  • bardzo dobra organizacja pracy, 
  • zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,
  • komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
  • inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, skrupulatność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, wielozadaniowość
  • doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.

Języki
  • German: Intermediate
Documents needed for the application:

CV

INTERNSHIP

Mikomax Sp. z o.o.

  • PaidYes
  • Company DepartmentDział Sprzedaży Zagranicznej
  • Company PositionSpecjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
  • CityŁódź
  • Start date2024-03-01
  • Permanent Employment PossibleYes
  • Vacancies count1
  • Employment TypeHybrid Work
Contact :

Subscribe to our newsletter and stay updated on the latest news, practices and internships!