LOGOWANIE
Powrót do ofert
Internship in Customer Excellence (process automation)
Oferta ważna do: 2025-07-31

Firma Barry Callebaut jest obecna na polskim rynku już od 26 lat.

W łódzkiej fabryce powstaje ulubiony przysmak całego świata – czekolada wytwarzana w formie płynnej oraz stałej. Jest to drugi co do wielkości zakład w Europie należący do firmy Barry Callebaut, w którym pracuje ok. 280 osób w takich obszarach jak obsługa produkcji, logistyka, zapewnienie jakości, obsługa klienta. Fabryka wspiera rynek lokalny, jak również eksportuje produkty do innych krajów.

Dwadzieścia lat później, w 2015 roku, firma uruchomiła w Łodzi Centrum Usług Wspólnych (SSC), które jest integralną częścią i głównym wsparciem Grupy Barry Callebaut w takich obszarach, jak: Finanse, IT, Master Data, Obsługa Klienta, HR oraz Logistyka. Po 9 latach nadal się rozwijamy przenosząc kolejne aktywności realizowane na świecie do Łodzi.

Oferujemy:
  1. Paid internship for a period of 4 months
  2. Employment based on a mandate contract
  3. Flexible working time (work in a hybrid model: 1-2 days a week in the office)
  4. An excellent and welcoming work environment
  5. Hands-on experience in a dynamic and innovative environment
  6. Opportunity to work on impactful projects and events
  7. Networking opportunities within the industry
  8. Mentorship and guidance from experienced professionals
  9. In the office: chocolate, fresh fruit and vegetables available every day
  10. A relaxation space offering a variety of options including PlayStation 5, table football, pool, ping-pong, a bookcase, various board games, and massage chairs
  11. Sports at work? Absolutely! Our office is equipped with exercise bikes and a treadmill featuring a laptop station
Zakres zadań:

Join our international Customer Service team and support key projects focused on process automation and digital transformation in the Order to Cash area. You’ll work closely with regional teams across Western and Central-Eastern Europe.

  1. Support the order automation project by: helping customers send clean purchase orders, identifying and onboarding customers to automation tools (OCR, EDI, Webportal), reporting onboarding progress to the Project Manager, updating dashboards to track KPIs
  2. Assist in cross-functional supply chain improvement projects
  3. Refresh and maintain weekly/monthly KPI dashboards
Umiejętności:
  1. Master’s student (preferred fields: data analysis, logistics, management, economics, or related)
  2. Good knowledge of Power BI and Excel
  3. Fluent in English
  4. Strong interest in customer service and process improvement
  5. Analytical mindset and attention to detail
  6. Proactive and self-motivated
  7. Team player with a positive attitude
  8. Able to work independently and manage time effectively
  9. Comfortable working in an international environment
  10. Strong communication and problem-solving skills
Języki
  • Angielski: Zaawansowany
Dokumenty potrzebne do aplikacji:

CV

Staże

Barry Callebaut SSC Europe sp. z o. o.

  • PłatnaTak
  • StanowiskoIntern
  • MiejscowośćŁódź
  • Rozpoczęcie pracy2025-08-01
  • Zakończenie pracy2025-11-30
  • Możliwość zatrudnienia na stałeNie
  • Liczba osób1
  • Tryb pracyPraca Hybrydowa
Kontakt :

Zapisz się do newslettera jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje oraz oferty praktyk i staży