O Firmie
Public Consulting Group, Inc. (PCG) to globalna firma oferująca doradztwo, szkolenia i nowoczesne rozwiązania informatyczne. Naszymi klientami są instytucje funkcjonujące w sferze publicznej oraz podmioty prywatne działające w obszarach: edukacji, zdrowia i opieki społecznej. W ponad 60 biurach w USA, Kanadzie, Anglii i w Polsce, zatrudniamy blisko 3,000 konsultantów. Firmę założył w 1986 r. w Bostonie William S. Mosakowski – Amerykanin polskiego pochodzenia. PCG Polska stanowi integralną część globalnej firmy Public Consulting Group. Odbiorcami usług PCG w Polsce jest ponad 3,500 szkół, 50 uczelni, a także liczne szpitale i ośrodki opieki długoterminowej. Naszych klientów wspiera blisko 200 konsultantów, analityków branżowych i ekspertów. Od 2015 roku w strukturze PCG działają dwaj wiodący dostawcy usług IT dla sektora edukacji w Polsce: LIBRUS oraz Partners in Progress. PCG w Polsce działa za pośrednictwem biur w Warszawie, Katowicach, Łodzi i Rzeszowie.
Lista Ofert
Aktualnie brak aktywnych ofert :(