LOGOWANIE
Powrót do ofert
Internship in Customer Care
Oferta ważna do: 2024-05-30

Barry Callebaut, z siedzibą główną w Szwajcarii jest wiodącym na świecie producentem wyrobów czekoladowych i kakaowych. Firma powstała w 1996 roku z połączenia belgijskiego producenta czekolady Callebaut i francuskiej firmy Cacao Barry. Zajmujemy się pozyskiwaniem i przetwarzaniem ziarna kakaowego oraz produkcją najwyższej jakości produktów czekoladowych, w tym nadzień czekoladowych oraz dekoracji. Posiadamy ponad 50 nowoczesnych zakładów produkcyjnych na całym świecie i sprzedajemy swoje produkty w ponad 100 krajach.   

Nasza firma jest obecna na polskim rynku już od 26 lat. W łódzkiej fabryce powstaje ulubiony przysmak całego świata – czekolada wytwarzana w formie płynnej oraz stałej. Jest to drugi co do wielkości zakład w Europie należący do firmy Barry Callebaut, w którym pracuje ok. 280 osób w takich obszarach jak obsługa produkcji, logistyka, zapewnienie jakości, obsługa klienta. Fabryka wspiera rynek lokalny, jak również eksportuje produkty do innych krajów. 

 

KONTAKT:

e-mail: rekrutacja_polska@barry-callebaut.com

nr telefonu (recepcja): 691 413 382

Oferujemy:
  • Paid internship based on a mandate contract in an international organization;
  • Availability of 120 hours per month required;
  • Flexible work schedule;
  • Training and support from an experienced team. 
Zakres zadań:
  • Accepting and entering customer orders into the system, taking into account contract conditions;
  • Verification and adjustment of orders against the sales forecast;
  • Agreeing with the planning and transport department on the first possible delivery date;
  • Adapting orders to changes in the production plan and processing changes at the request of customers;
  • Logging customer inquiries and complaints into the Sales Force system;
  • Close cooperation with the Planning, Transport and Quality departments to ensure timely delivery to the customer;
  • Permanent contract with the client to ensure the highest level of service;
  • Working with SAP, and Sales Force. 
Umiejętności:
  • English - B2 level;
  • Speed of learning and multitasking;
  • Teamwork and customer orientation;
  • Similar experience will be an asset. 
Języki
  • Angielski: Średniozaawansowany
Dokumenty potrzebne do aplikacji:

CV

Staże

Barry Callebaut

  • PłatnaTak
  • Dział firmyCustomer Care
  • StanowiskoIntern
  • MiejscowośćŁódź
  • Rozpoczęcie pracy2024-06-03
  • Możliwość zatrudnienia na stałeNie
  • Liczba osób1
  • Tryb pracyPraca Hybrydowa
Kontakt :

Zapisz się do newslettera jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje oraz oferty praktyk i staży