LOGOWANIE
Powrót do ofert
Specjalista ds. obsługi klienta
Oferta ważna do: 2024-04-26

BRITISH CENTRE to istniejąca od 1993 r. firma szkoleniowa zajmująca się głównie prowadzeniem otwartych kursów i szkoleń językowych dla klientów indywidualnych oraz zamkniętych kursów i szkoleń językowych na zlecenie firm i instytucji, audytów językowych indywidualnych i korporacyjnych, a także przeprowadzaniem egzaminów międzynarodowych.

Oferujemy:

Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w małym, kameralnym zespole. Wyzwania każdego dnia, dużo kontaktu z klientami i poznanie zasad działania firmy szkoleniowej. Oferowana przez nas praca będzie w niepełnym wymiarze godzinowym, a rozliczenie nastąpi na podstawie przepracowanej liczby godzin.

 

Zakres zadań:

Obsługa klienta bezpośrednia i zdalna (telefon, mail).

Bieżące prowadzenie rejestrów słuchaczy, zestawień zapisów.

Organizowanie grup zajęciowych. 

Dbanie o płynny przekaz informacji między pracownikami ze wszystkich oddziałów. 

Pomoc przy codziennym funkcjonowaniu sekretariatów i całej firmy.

 

Umiejętności:

• komunikatywność

• poczucie odpowiedzialności

• kultura osobista

• łatwość przyswajania wiedzy

• obsługa MS Office

• chęć do pracy 

Języki
  • Angielski: Średniozaawansowany
Dokumenty potrzebne do aplikacji:

CV

Staże wakacyjne

BRITISH CENTRE

  • PłatnaTak
  • Wynagrodzenie28.1 PLN Za godzinę
  • Rozpoczęcie pracy2024-08-04
  • Zakończenie pracy2024-10-31
  • Możliwość zatrudnienia na stałeTak
  • Liczba osób1
  • Tryb pracyPraca Stacjonarna
Kontakt :

Zapisz się do newslettera jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje oraz oferty praktyk i staży