Powrót do ofert
Specjalista customer support + QA (tester)
Oferta ważna do: 2025-03-21

Mondo Infano, to system online do prowadzenia działalności dla podmiotów organizujących opiekę, edukację i rozrywkę dla dzieci.

Oferujemy:

O nas

Mondo Infano, to system online do prowadzenia działalności dla podmiotów organizujących opiekę, edukację i rozrywkę dla dzieci.

Mondo Infano składa się z modułów:

UNU - zarządzanie przedszkolem

LUDO - zarządzanie zajęciami dodatkowymi w przedszkolu

TEKO - CRM dla branży oświatowej

INFANO - aplikacja dla rodziców

 

https://www.mondoinfano.pl/



Kogo szukamy?

Potrzebujemy osoby która będzie łączyć dwie funkcje - specjalisty do spraw obsługi klienta (customer support) i specjalisty do spraw jakości oprogramowania (QA). To ktoś, kto będzie znał nasz system od podszewki, będzie go testował, ulepszał i pomagał jego użytkownikom. 

Szukamy osoby na trzymiesięczny staż, bardzo chętnie po stażu rozpoczniemy stałą współpracę.

Zakres zadań:

Obowiązki

Do twoich obowiązków będzie należeć:

- testowanie systemu

- odpowiadanie na bieżące pytania/problemy użytkowników

- kontrola wykonania zgłoszeń supportu

- formułowanie zadań dla zespołu developerskiego i kontrola ich wykonania 

- praca nad instrukcją Mondo Infano

- współtworzenie nowych funkcji Mondo Infano

- w przyszłości - szkolenia i wdrożenie nowych klientów oraz nowych pracowników działu supportu

 

Szukamy osoby która - po przeszkoleniu i zdobyciu doświadczenia będzie w stanie przejąć odpowiedzialność za poszczególne zadania - jako customer support i/albo dział jakości. 



Format pracy

Pierwszy miesiąc: hybrydowo - zdalnie i/lub w biurze. Godziny pracy - do ustalenia.

Przez pierwsze dwa tygodnie - szkolenie głównie w biurze. 

 

Umiejętności:
  • Głównym wymaganiem jest dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność. 
  • Bardzo ważna w pracy specjalisty customer support jest również komunikatywność, zdolność jasnego, konkretnego i kulturalnego przekazywania komunikatów.  
  • Mile widziana jest ogólna znajomość systemów CRM i ERP oraz systemów obsługi klienta (Zendesk) albo łatwość w uczeniu się ich obsługi, doświadczenie w zakresie obsługi klienta produktów IT będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne.
  • Język angielski jest mile widziany.
Kierunek studiów
  • Politechnika Łódzka: Informatyka w biznesie
  • Uniwersytet Łódzki: Cyfryzacja i zarządzanie danymi w biznesie
  • Politechnika Łódzka: Analiza i zarządzanie w biznesie
Języki
  • Angielski: Średniozaawansowany
Dokumenty potrzebne do aplikacji:

CV

Staże

Mondo Infano sp. z o.o.

  • PłatnaTak
  • Wynagrodzenie30.0 PLN Za godzinę
  • Dział firmySupport / QA
  • StanowiskoSpecjalista customer support + QA (tester)
  • MiejscowośćŁódź
  • Rozpoczęcie pracy2025-03-21
  • Zakończenie pracy2025-06-21
  • Możliwość zatrudnienia na stałeTak
  • Liczba osób1
  • Tryb pracyPraca Hybrydowa
Kontakt :

Zapisz się do newslettera jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje oraz oferty praktyk i staży