Powrót do ofert
Specjalista customer support + QA (tester)
Oferta ważna do: 2025-03-21
Mondo Infano, to system online do prowadzenia działalności dla podmiotów organizujących opiekę, edukację i rozrywkę dla dzieci.
Oferujemy:
O nas
Mondo Infano, to system online do prowadzenia działalności dla podmiotów organizujących opiekę, edukację i rozrywkę dla dzieci.
Mondo Infano składa się z modułów:
UNU - zarządzanie przedszkolem
LUDO - zarządzanie zajęciami dodatkowymi w przedszkolu
TEKO - CRM dla branży oświatowej
INFANO - aplikacja dla rodziców
https://www.mondoinfano.pl/
Kogo szukamy?
Potrzebujemy osoby która będzie łączyć dwie funkcje - specjalisty do spraw obsługi klienta (customer support) i specjalisty do spraw jakości oprogramowania (QA). To ktoś, kto będzie znał nasz system od podszewki, będzie go testował, ulepszał i pomagał jego użytkownikom.
Szukamy osoby na trzymiesięczny staż, bardzo chętnie po stażu rozpoczniemy stałą współpracę.
Zakres zadań:
Obowiązki
Do twoich obowiązków będzie należeć:
- testowanie systemu
- odpowiadanie na bieżące pytania/problemy użytkowników
- kontrola wykonania zgłoszeń supportu
- formułowanie zadań dla zespołu developerskiego i kontrola ich wykonania
- praca nad instrukcją Mondo Infano
- współtworzenie nowych funkcji Mondo Infano
- w przyszłości - szkolenia i wdrożenie nowych klientów oraz nowych pracowników działu supportu
Szukamy osoby która - po przeszkoleniu i zdobyciu doświadczenia będzie w stanie przejąć odpowiedzialność za poszczególne zadania - jako customer support i/albo dział jakości.
Format pracy
Pierwszy miesiąc: hybrydowo - zdalnie i/lub w biurze. Godziny pracy - do ustalenia.
Przez pierwsze dwa tygodnie - szkolenie głównie w biurze.
Umiejętności:
- Głównym wymaganiem jest dobra organizacja pracy, samodzielność i skrupulatność.
- Bardzo ważna w pracy specjalisty customer support jest również komunikatywność, zdolność jasnego, konkretnego i kulturalnego przekazywania komunikatów.
- Mile widziana jest ogólna znajomość systemów CRM i ERP oraz systemów obsługi klienta (Zendesk) albo łatwość w uczeniu się ich obsługi, doświadczenie w zakresie obsługi klienta produktów IT będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne.
- Język angielski jest mile widziany.
Kierunek studiów
- Politechnika Łódzka: Informatyka w biznesie
- Uniwersytet Łódzki: Cyfryzacja i zarządzanie danymi w biznesie
- Politechnika Łódzka: Analiza i zarządzanie w biznesie
Języki
- Angielski: Średniozaawansowany
Dokumenty potrzebne do aplikacji:
CV
Staże
Mondo Infano sp. z o.o.
- Płatna: Tak
- Wynagrodzenie: 30.0 PLN Za godzinę
- Dział firmy: Support / QA
- Stanowisko: Specjalista customer support + QA (tester)
- Miejscowość: Łódź
- Rozpoczęcie pracy: 2025-03-21
- Zakończenie pracy: 2025-06-21
- Możliwość zatrudnienia na stałe: Tak
- Liczba osób: 1
- Tryb pracy: Praca Hybrydowa
Kontakt :
- mondoinfano.pl
- Bronisławy 22
- 93-308 Łódź
- 577593109